Študija Porsche Mission E
Utrip mesta · mobilno

Konceptno vozilo Porsche Mission E je rezultat tistega, ko si rečemo, da če bi imeli pa neskončno denarja in vso znanje na razpolago, bi… V tej koži so bili nemški inženirji, zato so to luksuzno športno limuzino s 600 konji, ki jo poganja elektrika, do zob oborožili z najboljšim kar premorejo. Pogon so sunili dirkalniku 919 Hybrid, medtem ko so za konstrukcijo poškili k serijskemu hibridnemu Spyderju 918 in njegovi različici za vzdržljivostno dirko Le Mans, izmaknili pa so mu tudi baterijo. Dva vgrajena elektromotorja bruhata 600 konjskih moči, do stotice pa iz nule pospeši v 3,5 sekunde. Aja, pa polni se hitreje kot Tesla!

Študija športne električne limuzine Porsche Mission E je polna presežnikov in skupek najboljšega kar lahko Porsche ponudi. Oblikovno sicer ne napoveduje novih smernic, saj se drži prepoznavnih potez, a Porsche ima tako ali tako brezčasne linije. Videz tako pozornost in soj žarometov preusmeri na električni pogonski sklop.

Hitro polnjenje s Porschejevim 800-voltnim polnilnim sistemom ”Turbo Charge” je, kot trdijo, še hitrejše kot Teslini ”Superchargerji”. 800-voltna napeljava v avtomobilu je sicer dvakrat toliko, kot premore Tesla S. Ta naj bi zagotavljala napolnitev litij-ionskih baterij do 80 odstotkov v vsega 15 minutah (za 400 km dosega), postanek na klasičnih polnilnicah pa bi se zavlekel nekoliko dlje. Doma bi ga lahko polni počasneje in sicer kar z brezžičnim indukcijskim polnjenjem.

PREBERITE ŠE: 15+ vročih avtomobilskih novosti za jesen 2015 / Frankfurt 2015 (IAA)

Študija pridela 200 km/h na uro v zgolj ducat sekundah, akumulatorji pa naj bi zagotavljali dovolj elektrike za 500-kilometrski domet. Štiripogonski (prednja kolesa imajo sicer pogon le ob priložnostih, kot je pospeševanje, športna vožnja in na drseči podlagi) Porsche Mission E resda ne bo nikoli ugledal luči sveta kot serijski model, zato pa z njim Porsche tipa javnost ter razkazuje mišice z novimi tehnologijami, med katerimi najbolj izstopa omenjeni električni pogonski sklop, par električnih motorjev s 600 konjskimi močmi oziroma 440 kilovati.

Športna e-limuzina se je na avtosalonu v Frankfurtu na ogled postavila skupaj s pomlajenim modelom 911, ki si je dal nedavno napeti gube. Ima štiri vrata in prav toliko pomičnih sedežev. Baterija je na dnu, zato ima avto izjemno nizko težišče. In kdaj lahko njegovo izpeljanko pričakujemo na cestah? Upajmo, da že pred letom 2020.

Študija Porsche Mission E Odpri galerijo

Huge Moto dodatki za streetfighterski stil Hondinih motociklov Huge Moto: Predelaj svoj motocikel v atraktivnega ”streetfighterja” Honda Project 2&4 Honda Project 2&4 – mini dirkalnik z vonjem po motociklu, s katerim Honda razkazuje svoje mišice cover-avtomobilska-jesen 15+ vročih avtomobilskih novosti za jesen 2015 / Frankfurt 2015 (IAA) Toyota Prius četrte generacije Nova Toyota Prius – pionir hibridne tehnologije si je dal še četrtič ”napeti gube” · · ·