fbpx

Sollten Start- und Landebahnen rund sein?

''Neskončna'' okrogla pristajalna steza

Sollten Start- und Landebahnen rund sein? Das würde sie ökologischer machen, weniger Lärm machen und die Landung sicherer machen.

Bodo letališke steze in der Zukunft okrogle? V prid ‘neskončne’ in rahlo nagnjene vzletno-pristajalne steze, ki obkroža letališče, govori kar nekaj stvari, meni avtor ideje, nizozemski strokovnjak za letalstvo Henk Hesselink, ki je zaposlen pri letalskem centru Netherlands Aerospace Centre. Letala bi v tem primeru lahko vzletala in pristajala na različnih točkah kroga, s čimer bi se znebila nevarnosti bočnega vetra, ki ničkolikokrat povzroča težave pilotom pri pristajanju letala in lahko letalo nevarno premetava.

WEITERLESEN: ARK: New Yorks JFK-Flughafen reicher um Tierterminals


Za potnike to ne pomeni bistvenih razlik, saj bo nagib ob pristanku podoben kot pri rahlem zavijanju letala v zraku, zaradi centrifugalnih sil pa bo šlo letalo ob pristajanju avtomatično počasneje in proti središču kroga. Potniki se torej ne bodo počutili, kot da so na vlakcu smrti. Takšna pista – njen premer znaša 3,5 kilometra, kar pomeni, da se letališče lahko nahaja kar znotraj kroga – je enaka dolžini treh klasičnih ravnih pist in omogoča vzletanje trem oz. celo štirim letalom hkrati. Poleg tega omogočajo letalom, da pokurijo manj goriva, in bolj smotrno razporeditev hrupa, saj lahko letala pristajajo iz želene smeri.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
nlr.org

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.