fbpx

Je sladoled Teranino nova senzacija tega poletja?

Foto: Istra.hr

Sladoledi, ki nosijo aromo nekaterih naših najljubših pijač, zagotovo niso novost, a ko se zgodi, da imamo možnost poskusiti nekaj novega je pravi čas, da to res naredimo.

Senzacija, o kateri pišemo tokrat je sladoled Teranino, ki je zlahka največja senzacija letošnjega poletja. Kraj njegovega nastanka je seveda čudovita Istra, ki nas nenehno preseneča s svojo lepoto in inovativnostjo.

Celotna zgodba se je začela, ko je Ana Bolobicchio iz Pule predlani poleti obiskala čudovito slaščičarno Gelateria Leone v Fažani, kjer je bila navdušena nad okusnim sladoledom. Takrat je omenjeno slaščičarno spremljala na družbenih omrežjih in začela deliti svoje vtise, dokler ni bila Ana dovolj pogumna in lastniku slaščičarne priporočila naj pripravi sladoled iz Teranina.

Ana in lastnik galaterije Mišel Sirotić sta združila moči in začela sodelovati pri projektu teraninovega sladoleda. “Na to sodelovanje sem zelo ponosna. Nekaj za kar sem iskreno mislila, da bo ostalo samo na nori ideji in moji domišljiji se je uresničilo že v naslednji sezoni in to na najboljši možen način. Vsak dan dobivam sporočila na vseh družbenih omrežjih, od ljudi, ki navdušeno preizkušajo teraninov sladoled, mi pošiljajo fotografije in pohvale in ne bi mogla biti bolj srečna. Združila sem dve največji ljubezni in ustvarila nekaj nad čimer so ljudje tako navdušeni. Seveda smo poleg odličnega profesionalnega sodelovanja z Mišel sklenili tudi nekaj novih družbenih vezi in morda ustvarili podlago za nadaljne nore ideje” je zaključila Ana, med tem ko Mišel dodaja: “Leta 2020 smo poleg teranina lansirali nove okuse, kot so granatno jabolko, maskarpone, figa, orehi in kefir. Vsako leto ustvarimo nekaj novega in v povprečju vsako sezono naredimo 3 do 4 nove okuse, ker želimo nenehno rasti.”

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.