Jeep je predstavil posodobljen koncept EV Magneto 2.0 , ki ponovno pokaže, kako bi lahko ikonični terenec izgledal kot popolnoma električno vozilo.
Magneto 2.0 zdaj deluje pri nižjih vrtljajih na minuto, z višjo največjo nazivno jakostjo, ki jo je zdaj sposoben zagotoviti do 10 sekund dolgo. Tako ponuja kar 1152 nm navora in 625 konjskih moči.
Baterijski sistem 70 kWh v Magnetu 2.0 je podoben kot v preteklem prikazanem konceptu v lanskem letu. Razdeljen na štiri dele in razporejen po ohišju Wranglerja, da zagotovi enakomerno porazdelitev teže. Magneto 2.0 je približno 3,5-krat hitrejši od prejšnjega modela in z 2-sekundnim časom od 0 do 100 km/h. Zaradi tega je koncept Magneto 2.0 hitrejši od Tesla Model X Plaid, Rivian R1S, Ford Mustang Mach-E GT in GMC Hummer EV. Zanimivo!
Jeep v okviru skupine Stellantis, se ukvarja z elektrifikacijo svoje ponudbe vozil, saj trenutno ponuja samo priključne hibride, vključno z 4xe Jeep Wrangler in Grand Cherokee.