fbpx

Kako do energije navsezgodaj zjutraj: 5 načinov, kako postati jutranji človek

Foto: envato

Oh, ta jutra. Če vam predstavljajo najtežji del dneva in če vaš alarm zazvoni večkrat, preden se končno spravite iz postelje, vam lahko zagotovimo, da niste edini. Vendar pa obstajajo načini, kako se zbuditi polni zagona in motivacije za tudi najbolj zgodnje izzive. Za vas smo pripravili 5 korakov, kako postati jutranji človek in se končno znebiti utrujenosti in brezvoljnosti.

1. Načrtujte večerno rutino

Glavni razlog, da se veliko ljudi se zbudi le s težavo je, ker ne prejmejo dovolj spanca. Zato je nujno, da poskrbite, da boste vsako noč spali vsaj 8 ur ter da bo vaš spanec kvaliteten. To boste najlažje dosegli, če vam uspe zaspati takoj, ko ležete v posteljo, kar pa bo olajšala vaša večerna rutina.
Po mnenju strokovnjakov naj bi optimalna večerna rutina trajala 90 minut. To pomeni, da se na spanje začnete pripravljati uro in pol, preden končno zaprete oči. Ta čas lahko porabite za prho ali kopel, nego kože, branje, poslušanje mirne glasbe, pisanje dnevnika… torej vse dejavnosti, ki vas bodo pomirile in razbremenile. Strokovnjaki tudi svetujejo, da tik pred spanjem ne uporabljate mobilnega telefona.

Večerno rutino lahko pričnete z nego kože Foto: KoolShooters / Pexels

2. Poskrbite za zajtrk

Zajtrk je odličen način, da svojemu telesu sporočite, da se je dan začel. Če se zanj prikrajšate, se lahko zgodi, da boste brez motivacije, vaš metabolizem pa bo na izzive novega dne popolnoma nepripravljen, kar lahko povzroči pomanjkanje energije.
Slasten zajtrk vas bo spodbudil, da pri vstajanju pohitite, dvignil pa bo tudi vaše razpoloženje. Če zjutraj lakote nikakor ne začutite, predlagamo, da pričnete z lahkimi zajtrki, kot je ovsena kaša . Mnogi se na tak način po nekaj dneh začnejo zbujati lačni.

3. Lotite se telesne vadbe

Tudi rekreacija vas lahko navsezgodaj zjutraj napolni z zagonom. Ne le, da vas bo popolnoma zbudila, poskrbela bo tudi, da bo vaše telo začelo proizvajati hormon sreče, ki bo dvignil vaše razpoloženje.
Če na jutranjo telovadbo niste navajeni, predlagamo, da začnete počasi. To pomeni, da se v prvih dneh odpravite na kratek sprehod, nato tega spremenite v počasen tek, zatem pa se lotite kratke intervalne vadbe. Marsikomu idealno jutranjo rekreacijo predstavlja tudi joga.

4. Uprite se želji po kofeinu

Za marsikoga je skodelica kave edini način, da se znebi jutranje utrujenosti. Vendar pa ima zanašanje na kofein na dolgi rok neželene učinke. Še prehitro se lahko namreč zgodi, da boste kavo nujno potrebovali, brez nje pa boste brezvoljni in nemotivirani. Mnogi poročajo tudi o glavobolih.
Zato strokovnjaki svetujejo, da kavo iz svoje jutranje rutine odstranite. V prvih nekaj dneh vam bo gotovo težko, nato pa se boste na brezkofeinska jutra navadili.

5. Izogibajte se uporabi telefona

Jutranji človek boste najlažje postali, če poskrbite, da se vaše prebujanje poteka na naraven način. To pomeni, da se v prvih minutah dneva izognete umetni simulaciji, ki jo prejmete preko mobilnega telefona in ostalih elektronskih naprav.
Svetujemo, da pustite sončni svetlobi, da vas počasi napolni z energijo, nato pa v zvezek zapišete misli, ki se v vas porodijo prve. Zapišete lahko tudi, kaj se je zgodilo v vaših sanjah – tako boste poskrbeli za kopico zanimivih spominov.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!