2023 Mercedes-AMG SL43 predstavlja vstopni model v svet roadsterjev SL, ki ima v primerjavi s svojimi vrstniki polovico ʺmanjʺ motorja. Namesto dvoturbinskega V8 motorja ima ʺzgoljʺ turbinskega 4-valjnika, a ker gre vendarle za model AMG, to nikakor ni slaba novica.
2023 Mercedes-AMG SL43 je prvi serijski avtomobil, ki se lahko pohvali s tehnologijo električnega plinskega turbopolnilnika. 2,0-litrski turbinski bencinski 4-valjni motor premore tehnologijo iz Formule 1, za delovanje turbopolnilnika pa je potreben 48-voltni električni sistem, ki napaja zaganjalnik-generator. Za lažje razumevanje, elektromotor se uporablja za vrtenje turbinskega polnilnika, vse do takrat, dokler te naloge ne prevzamejo izpušni plini. Prednost te tehnologije je v učinkovitejšem delovanju motorja in vedno odzivni stopalki za plin, ne glede na število obratov.
Motor, ki poganja SL43, proizvede 381 (280 kW) konjskih moči in 480 njuton metrov navora. Električni zaganjalnik-generator prispeva še dodatnih 14 (10 kW) konjskih moči, a le za kratek čas, tako da bi v tem primeru lahko govorili o blagem hibridu, a zgolj s tehničnega stališča. Prenos moči se vrši preko 9-stopenjskega samodejnega menjalnika MCT in to zgolj na zadnji kolesni par. V SL43 boste za pospeševanje od 0 do 100 km/h potrebovali 4,9 sekund in dosegli največjo hitrost pri 275 km/h. Morda ima res ʺpolovico manjʺ od ostalih modelov SL, a to nikakor ne pomeni, da bi imel tudi polovico manj zmogljivosti. Manjši motor pomeni manj teže nad prednjimi kolesi, kar doda modelu SL43 povsem svoje vozne karakteristike.
Površnemu opazovalcu deluje SL43 enako kot drugi modeli v ponudbi SL, natančno oko pa bo opazilo spremembe v zračnih odprtinah spredaj in čistejši zadek, brez navpičnih odprtin za zračenje. Razen motorja in omenjenih razlik, lahko v modelu SL43 najdemo enako tehnologijo kot v modelih SL55 in SL63. Govorimo o krmiljenju zadnjih koles, različnih voznih profilih, dinamičnem paketu AMG, luksuzni notranjosti in seveda digitalnem sistemu MBUX.