Italdesign Nissan GT-R50
Utrip mesta · mobilno

Nissan GT-R50, kot so si ga zamislili pri Italdesignu, je Nissan GT-R brez zavor. Sodelovanje med podjetjema obeležuje 50-letnico Italdesigna in 50-letnico Nissana GT-R, rezultat le tega pa je naravnost fantastičen.

Že na prvi pogled bi lahko rekli, da je prav vsaka linija avtomobila na novo ustvarjena, a ima še vedno ikoničen GT-R videz. Osnova za predelavo je bil aktualen Nissan GT-R Nismo, končni izdelek pa je paša za oči in z lahkoto bi nastopil med avtomobili v računalniški igri Gran Turismo. Ne samo zaradi linij, Nissan GT-R50 še dodatno izstopa zaradi kontrasta med sivo in zlato barvo zunanjosti.

Nissan GT-R50 ima spredaj zlat element, ki obkroža masko. Pokrov motorja ima še bolj izrazito gubo, vse skupaj pa še poudarijo izraziti LED-žarometi. Oblikovalci so znižali linijo strehe za okoli 54 mm, kar naredi Nissana še bolj športnega. GT-R-jev podpis, odprtini ob kolesih za izhod zraka, ki ponazarjata samurajev meč, sta prav tako zlato obarvani. Nov dizajn ima tudi zadnje okno, spremembe pa so opazne tudi okoli kolotekov. Na zadku je nameščen velik nastavljiv spojler, celotno podobo Nissana GT-R50 pa lepo dopolnijo platišča v velikosti 21 palcev.

Notranjost je popestrena s karbonskim videzom v dveh različnih barvnih izvedbah, vanj pa so oblečene vratne obloge, osrednja konzola in instrumentna plošča. Sedeži so odeti v črno italijansko usnje in alkantaro. Tudi v notranjost je moč zaslediti zlato barvo, predvsem na armaturni plošči, vratih in prestavni ročici.

Ne samo vizualno, GT-R50 je bil deležen nadgradnje tudi na področju pogona. Poganja ga nadgrajeni 3,8-litrski V 6-valjnik s kar 710 konjskimi močmi in 780 njutonmetri navora. 6-stopenjski sekvenčni dvosklopčni menjalnik je bil dodatno utrjen, da lahko prenese vso to izredno moč motorja. Nadgrajeno je podvozje Bilstein in zavore Brembo, za kar najboljši oprijem pa skrbijo pnevmatike Michelin Pilot Super Sport. Nissan GT-R50 bo na ogled v prihodnjem mesecu, mi pa že stiskamo pesti, da ga kdaj tudi v živo zagledamo na cesti.

Galerija slik: Italdesign Nissan GT-R50

Italdesign Nissan GT-R50Odpri galerijo
Segway Drift W1 Segway Drift W1: ‘rolanje’ za naslednje tisočletje McLaren 600LT McLaren 600LT: na otoku spet nekaj strupenega Helyx Helyx: kolo, ki omogoča več nadzora vespa Vespa Primavera Yacht Club in Notte: posebni izdaji ob 50. obletnici · · ·