Zdravi lasje
Utrip mesta · zdravje & lepota

Včasih tudi najboljši šampon, balzam in maska niso dovolj za naravno bleščeče lase. Velikokrat namreč pozabimo na nego las od znotraj, torej s pravilno, uravnovešeno in zdravo prehrano. Našli smo šest prehranskih čudežev, ki izboljšajo naravno strukturo las in s pomočjo katerih se lahko poslovimo od tankih in redkih las brez leska.

Pa poglejmo, kako se bodo naši lasje bleščali od zdravja.

1. Sadje in temno zelena zelenjava

Sadje in zelenjava sta nekaj najboljšega, kar lahko storimo za svoje zdravje ter izgled naše kože in las. Zelena listnata zelenjava, kot sta špinača in ohrovt, je idealen vir vitaminov in mineralov, ki izboljšajo njihov videz.

2. Hrana, bogata z omega-3 maščbnimi kislinami

Laneno seme, oreščki in losos bodo našim lasem podarili izjemen lesk. Izboljšali bodo tudi našo polt in vsesplošno počutje.

3. Beta-karoten

Beta-karoten je rastlinski proizvod, ki se v telesu razgradi v izjemno pomemben vitamin A. Korenje, sladki krompir, šparglji in buča so polni te esencialne sestavine za mehke lase in lasišče brez prhljaja.

4. Stročnice

Fižol in čičerika sta proteinski bombi, ki bosta ojačali naše lase. Železo, cink in biotin pa bodo preprečili njihovo lomljenje.

5. Cistein

Ker so lasje narejeni iz proteinov, je pomembno, da v telo vnesemo zadostno količino beljakovin, predvsem tistih, ki so bogate z aminokislino cistein. Najdemo jo v perutnini, jogurtih, rumenjaku, rdeči papriki, česnu, čebuli, brokoliju, brstičnem ohrovtu in ovsu.

6. Kalcij

Hrana, ki je bogata s kalcijem, omogoči hitrejšo rast las. Grški jogurt bo poleg naših brbončic zadovoljil tudi potrebo po temu, še kako pomembnemu mineralu.

7 načinov, kako na naraven način zatreti prehlad in gripo Kolekcija Rdeca cesnja_IMAGE 01 Nagradna igra: 3x Eau Intense Cerisier Rouge – Rdeča češnja bob Nonšalanten bob je najbolj trendi pričeska ta hip klaudija Kolekcija izdelkov za nego las Claudie Schiffer · ·