Mitsubishi Outlander PHEV
Utrip mesta · mobilno

Mitsubishi Outlander PHEV v sebi združuje SUV obliko, štirikolesni pogon in električno energijo. Od predhodnika Pajera je pobral vitalne izkušnje in dognanja in le to nadgradil v še bolj privlačen paket.

Mitsubishi Outlander PHEV predstavlja najbolj prodajanega priključnega hibrida v Evropi in najbolj prodajan SUV priključni hibrid na svetu. Prodaja dizelskih motorjev vztrajno pada, priključni hibrid pa je idealna rešitev za tiste, ki še niso našli zaupanja v popolnoma električne avtomobile. Vizualne spremembe Mitsubishi Outlander PHEV zajemajo prenovljeno prednjo masko, ki ima zdaj vse luči v popolni LED tehnologiji. Maska je poudarjena s krominiranimi vstavki, drža celotnega avtomobila pa je nezamenljivo terenska. Mitsubishi Outlander PHEV za pogon uporablja 2,4-litrski bencinski motor (99 kW), baterija s kapaciteto 13,8 kWh in dva elektromotorja, en na prednji (60 kW) in drugi na zadnji (70 kW) osi, ki skupaj zagotavljata podporo štirikolesnemu pogonu.

Kombinacija nam omogoča tri načine vožnje. Vožnja v električnem načinu pomenu, da avtomobil poganjata elektromotorja, ki se napaja iz baterije in sicer vse do hitrosti 135 km/h. Hibridni zaporedni način nam omogoča vožnjo z uporabo električne energije, ki jo zagotovi bencinski motor, s tem da polni baterijo, pomaga pri hitrem pospeševanju ali vožnji v hrib. Vzporedni hibridni način zagotavlja najvišjo moč, ko avtomobil poganja bencinski motor, ki mu še dodatno pomagata oba elektromotorja. Ko polnimo baterijo doma, bomo pri navadni vtičnici potrebovali 5 ur, da je le ta napolnjena, pri polnjenju na hitri polnilnici, pa bo baterija napolnjena do 80% v zgolj 25 minutah.

Mitsubishi Outlander PHEV je štirikolesni priključno hibridni SUV, ki bo všeč predvsem tistim, ki potrebujejo prostorno notranjost in velik prtljažnik, si želijo dobro opremljen avtomobil z alternativnim pogonom in je primeren tako za vožnjo po mesto kot po terenu. Izredno prav bo prišel tistim, ki dopuste preživljajo v počitniški prikolici. Le ta se lahko napaja preko avtomobilske baterije in ni nujno, da iščemo zunanji vir napajanja. Če se baterija izprazne le zaženemo bencinski motor in v 40 minutah bomo imel baterijo skoraj napolnjeno, pri tem pa porabili le 1,6 litra bencina. V notranjosti avtomobila imamo na voljo dve 220V vtičnice, na katere lahko priključimo različne naprave in porabnike električne energije.

Mitsubishi Outlander PHEV ima na voljo tri nivoje opreme: Intense, Instyle in Diamond. Slovenskim kupcem je na voljo od 41.100 evrov dalje, a ne smemo pozabiti na subvencijo Eko sklada, ki v tem primeru znaša 4.500 evrov.

Galerija slik: Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEVOdpri galerijo

Ford GT Carbon Series Ford GT Carbon Series: manjša teža, a več ‘luksuza’ Hyundai Santa Fe Hyundai Santa Fe: izboljšave so več kot očitne Royal Enfield KX Concept EICMA 2018: zanimivosti in novosti iz sejma motornih koles Ducati Panigale V4 R - 2018 Ducati Panigale V4 R (2018) je najmočnejši serijski motor na svetu · · · ·