Ko kitajski tehnološki gigant odloči, da bo pokazal sredinec Maybachu in Rolls-Royceu, vemo, da bo nastalo nekaj, kar bo prestavilo meje luksuza. Pripnite si pasove, prihaja Huawei Maextro S800.
Kdo bi si še pred nekaj leti predstavljal, da bo Huawei – simbol digitalne povezljivosti – začel izzivati imena, kot sta Rolls-Royce in Mercedes-Maybach? Prvi izdelek – Huawei Maextro S800.
Čeprav je Huawei v avtomobilskem svetu že nekaj časa prisoten kot dobavitelj programske opreme in sistemov za avtonomno vožnjo, je Huawei Maextro S800 prva prava avtomobilska mojstrovina, ki nosi njegov pečat.
Sodelovanje z JAC Motors (eno od vodilnih kitajskih avtomobilskih skupin) ni naključje. JAC prinaša izkušnje z izdelavo šasij in električnih vozil, Huawei pa svoja znanja na področju digitalne arhitekture, AI in UX dizajna. Rezultat? Vozilo, ki ne samo da ponuja prevoz, ampak tudi digitalno oazo na štirih kolesih.
Velik, samozavesten, skoraj aroganten – tako kot mora biti – Huawei Maextro S800
Huawei Maextro S800s svojo dolžino 5.480 mm in širino 2.000 mm brez dvoma zavzema prostor – fizično in simbolno. Je 10 mm daljši od Mercedes-Maybacha S-Classa in komaj kaj krajši od kolosa Rolls-Royce Phantoma.
Kljub mogočnim dimenzijam oblikovalci niso posegli po klasični masivnosti, temveč so ustvarili elegantno silhueto s tekočimi linijami, ki jo poudarjajo značilne svetlobne enote “Mlečna cesta”. Piko na i dodajo 21-palčna platišča v obliki elegantnih “pita” vzorcev, ki ponujajo subtilno sklicevanje na ikonične britanske luksuzne znamke.
In barvne kombinacije? Lahko si omislite nežno zlate tone, smaragdno zelene prelive ali brezčasno črno, ki odseva vsako luč kot sijoče ogledalo.
Notranjost Huawei Maextro S800, kjer tehnologija in ročno delo sobivata v harmoniji
Če vas zunanjost ne prepriča, vas bo notranjost zagotovo.
Ob vstopu v Huawei Maextro S800 vas pozdravi digitalna katedrala – tri zasloni (merilniki, infotainment in sopotnikov zaslon) so raztegnjeni čez armaturno ploščo, skoraj kot replika Mercedesovega Hyperscreena, a z lastnim kitajskim twistom.
Vse je obdano v najboljše materiale: nappa usnje, semišaste površine, ročno brušen les in hladno brušene kovinske detajle. Na zadnjih sedežih vas pričakajo individualni fotelji z masažno funkcijo, hlajenjem in gretjem, med njimi pa luksuzna konzola z vgrajenimi mizicami, hladilnikom in držali za kristalne kozarce.
Streha posuta z LED-zvezdami, tako kot v Rolls-Royceu, pričara občutek vožnje pod odprtim nebom. In kot bi rekli: če že moraš čakati v prometni konici, naj bo to v Maextro S800.
Pod pokrovom Huawei Maextro S800: surova moč in pametna učinkovitost
Huawei ponuja Huawei Maextro S800 v dveh pogonskih različicah:
- Popolnoma električna različica (BEV):
Trije elektromotorji, skupna moč 635 kW (852 KM), pospešek od 0 do 100 km/h v osupljivih 3,5 sekunde. Baterija s kapaciteto 94,4 kWh omogoča doseg do 702 km (436 milj) po kitajskem standardu CLTC, kar v realnosti pomeni približno 600 km evropskega dosega. - Razširjeni doseg (EREV):
Dva elektromotorja (390 kW oz. 523 KM) in dodatni 1,5-litrski turbo bencinski motor, ki deluje kot generator. Baterija 63,3 kWh z električnim dosegom 258–311 km (160–193 milj), popolna rešitev za vse, ki še niste pripravljeni popolnoma zapustiti sveta polnilnic.
In seveda – hitro polnjenje! Baterijo napolnite iz 10 % na 80 % v pičlih 12 minutah. Preden zaključite naročilo za kavo v drive-thru, ste že skoraj pripravljeni na pot.
Cena: sanje, ki (zaenkrat) ostajajo nekoliko cenejše
Na Kitajskem stane Huawei Maextro S800 od 1 do 1,5 milijona juanov (137.000–206.000 USD oziroma 129.000–194.000 EUR).
Če pa bi ga želeli videti na evropskih cestah (ob upoštevanju dajatev, homologacij, CO₂ taks in še malce evropskega prestiža), bi cena hitro narasla na 250.000 do 370.000 EUR.
Za ta denar sicer dobite tudi vrhunsko opremljen Mercedes-Maybach S580 4MATIC – a Maextro ponuja nekaj svežega, nekaj drznega in nekaj neverjetno “high-tech”, kar klasični igralci še vedno lovijo.
Zaključek: Huawei Maextro S800 ni kopija, temveč manifest prihodnosti
Čeprav je Huawei Maextro S800 navdih našel pri najboljših (in tega niti ne skriva), to ni slabšalno. Ravno nasprotno – gre za dokaz, da luksuzna prihodnost ni več izključno domena Evrope ali ZDA. Kitajska ustvarja lasten prestiž, z lastnim jezikom, svojo estetiko in predvsem svojo tehnologijo.
Huawei Maextro S800 je avto za tiste, ki želijo biti pred časom, ki se ne ozirajo na tradicijo, temveč jo soustvarjajo.
In ko se bo to čudo nekoč pripeljalo tudi po slovenskih cestah, boste vedeli – svet se je spremenil.