fbpx

Poteza, s katero boste razbremenili napetost v vratu v le 30 sekundah

Foto: envato
Zadnjič posodobljeno: :

Slaba drža je ena od posledic sodobnega, sedečega načina življenja. Posledice sedečega načina življenja se čutijo tudi v vratu. Položaj glave ob delu za računalnikom ustvarja velik pritisk na vratne mišice in negativno vpliva na celotno držo.

Zaradi nenaravnega položaja glave naprej so sprednje vratne mišice šibke, hrbtne mišice pa skrajšane in skrčene.

Predstavljamo vam nekaj preprostih vaj, s katerimi si lahko pomagamo, lajšamo bolečine in izboljšamo kakovost življenja.

Slaba drža glave prizadene številne mišice v vratu. Spodaj opisana tehnika je zasnovana tako, da sprosti globoko skrčene mišice in zagotavlja takojšnje olajšanje.

Tehnika razbremenitve napetosti vratu v 30 sekundah

Sprostite se. Foto: Toa Heftiba / Unsplash

1. Najprej položite desno roko na levo stran ključne kosti in iztegnite levo stran vratu za pet sekund, pri čemer nagnite vrat na desno stran. Sprostite se.

2. Nato položite levo roko na desno stran ključne kosti in iztegnite desno stran vratu za pet sekund, pri čemer nagnite vrat v levo. Sprostite se.

3. Nato prepletite prste na zadnji strani vratu in potisnite glavo nazaj za deset sekund, pri čemer jo držite naravnost, torej ne dvigujte ali spuščajte brade. Pri tem boste imeli občutek vlečenja na začetku lobanje, pa tudi mišice na sprednjem delu vratu se stiskajo. Sprostite se.

Naj bolečine postanejo preteklost. Foto: Romina Farias / Unsplash

4. Na koncu položite roke na vrat, tik pod lobanjo in z rokami dvignite lobanjo ter potisnite glavo nazaj z rahlo dvignjeno brado. Držite ta položaj deset sekund. Sprostite se.

Po izvedbi boste občutili občutno izboljšanje, vaš vrat bo bolj gibljiv, mišice pa bolj sproščene.

To vajo lahko izvajate, kadar koli začutite potrebo.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!