Citroën C5 Aircross
Utrip mesta · mobilno

Citroën je na avtomobilskem salonu v Šanghaju 2017 predstavil težko pričakovanega športnega terenca nove generacije Citroën C5 Aircross, ki ga je prav tu napovedal s konceptom Citroën C-aircross leta 2015. Z njim Francozi v prvo vrsto potiskajo novo hidravlično vzmetenje, ki med vožnjo obljublja občutke lebdenja na leteči preprogi na kakršnemkoli cestišču. Udobno vzmetenje je v genih Citroën sicer že skoraj 100 let. Na evropske ceste bo C5 Aircross zapeljal konec leta 2018.

Citroën C5 Aircross je 4,5 metra dolgega, 1,84 metra širokega in 1,67 metra visokega srednjevelikega športnega terenca z 2,73-metrsko medosno razdaljo pripeljal v Šanghaj, kjer se je njegova zgodba pred dvema letoma tudi začela pisati. Z njim Citroën pristavlja svoj piskrček v popularni segment vozil SUV (športni terenci in križanci predstavljajo skoraj četrtino svetovne avtomobilske prodaje). Vozilo nove generacije bo imelo novo hidravlično vzmetenje (novo dvostopenjsko vzmetenje bo tudi na grobi površini omogočalo lebdeč občutek vožnje). Gre za Citroënovo inovacijo hidravličnih dročnikov, ki jih bodo deležna tudi njihova prihodnja vozila. Z njimi se Francozi vračajo k prepoznavni tehnologiji hidravličnega blaženja in prilagodljivega podvozja, s katerim se je v avtomobilskem svetu utrdila kot napredna znamka.

PREBERITE ŠE: Citroën Type H 70th Anniversary: obujeni avtomobilski pujs

Poleg vzmetenja bodo za udobje poskrbeli tudi sedeži, ki jim bo zadaj naklon naslonjala mogoče spreminjati tudi pod kotom 27 stopinj. Svoje bodo dodali široki nasloni za roke ter razkošje prostora za kolena (201 mm) in glavo (954 mm). Ponuja veliko možnosti personalizacije, tudi ko gre za obutev, ki je lahko 17- ali 19-palčna. Spregledati ne gre niti domiselno zasnovanih odlagalnih mest. Opremljen je z zaščito blatniških košev in spodnjih delov vozila, tu so tudi zaščitne obloge, zračni žepi Airbump. Prtljažnik s škatlasto odprtino ima 482 litrov prostornine.

Med varnostno-asistenčnimi sistemi Citroëna C5 Aircross velja omeniti sistem za preprečevanje naleta s samodejnim zaviranjem v sili, samodejni nadzor žarometov, bralnik prometnih znakov, aktivni radarski tempomat in nadzor mrtvih kotov. Znal bo tudi vzdrževati smer znotraj prometnega pasu. Osrednjo konzolo krasi 8-palčni zaslon na dotik ločljivosti HD, voznikove oči pa bodo najbolj redno pogledovale na 12,3-palčni digitalni zaslon TFT na instrumentalni plošči. Za vizualno podporo dogajanja bo skrbela 360-stopinjska slika v živo, za povezljivost pa spletna povezava in najnovejši 3D-navigacijski sistem Citroën Connect Nav.

V prodaja ga bodo sprva ponudili na Kitajskem, kjer bodo kupci lahko izbirali med pogonskima sklopoma s prisilno polnjenima bencinskima agregatoma THP s 165 KM in 121 kW (THP 350) ter 200 KM in 147 kW (THP 380). Moč bo na prednjo os prenašal šeststopenjski samodejni menjalnik EAT6 E-shift. Na voljo bo tudi kot priključni hibrid Plug-In Hybrid PHEV e-AWD, ki bo edini na voljo s štirikolesnim pogonom. Gnal ga bo motor z notranjim zgorevanjem z 200 KM in dva elektromotorja, ki bodo skupaj razvili 300 KM. Na elektriko bo njegov doseg znašal 60 kilometrov, poleg 100-odstotno električnega načina vožnje pa bodo na voljo še kombinirani, 4 x 4 in hibridni način.

Galerija – Citroën C5 Aircross:

Citroën C5 AircrossOdpri galerijo
Koncept limuzine Mercedes-Benz razreda A Mercedes-Benz limuzina razreda A – to bo najcenejši Mercedes s kravato Škoda Vision E Coupe Crossover Concept Škoda Vision E Coupe Crossover Concept – razgreta potniška kabina, kaj je to? Audi E-tron Sportback Audi E-tron Sportback: Audijevo prihodnost je začrtal Slovenec Lada 4х4 40th Anniversary Edition Legendarna Lada Niva za svojih 40 let dobila jubilejno različico · · · · ·