fbpx

Poslednja vožnja legendarnega VW Type 2

Potem ko se je konec lanskega leta iz proizvodnje odpeljal še zadnji VW Type 2, so pri Volkswagnu zagnali obsežno kampanjo, s katero se je legendarni “Hipi Kombi”, tako kot vse doslej, poslovil v edinstvenem slogu. Počastitev so nedavno obeležili še z dokumentarno obarvanim filmom, ki na ganljiv nostalgičen način pripoveduje o življenju in poslednjih željah Kombija.

Kombi oz. s strani Nemcev imenovan VW Bus T1, je v 40. letih ustvaril Nizozemec Ben Pon, ki je združil takratno strojno zanesljivost Volkswagna Sedana in vozilo za prevažanje lažjega tovora.

V Nemčiji so ga izdelovali do leta 1979, medtem ko je v Braziliji, kot zadnji državi, proizvodnja potekala od leta 1957 in vse do konec leta 2013. V tem času so na ceste poslali kar 3,5 milijonov dostopnih in udobnih vozil z značilnimi zavesicami iz blaga na zadnjih oknih. Kot trdijo pri Volkswagnu, je VW Type 2 tako najdalje proizvedeni model v avtomobilski zgodovini.

Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.
Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.

Kombi zaobljenih oblik, je v preteklosti postal zaščitni znak marsikatere subkulture, kot so hipiji, surferji, ljubitelji kampiranja in festivalov na prostem ter svetovni popotniki. S tem je pomagal zapisati mnoge nepozabne zgodbe.

In ravno slednje so pri Volkswagnu Brazilija združili v dokumentarno obarvani oglas, ki pripoveduje kar iz vidika samega Kombija. Povzemajoč njegove začetke, od prvih osvajanj sveta, podiranja rekordov, popotovanj, festivalskih obeleženj nepozabnega Woodstocka in celo čudovitega spočetja, vse do izpolnitve zadnjih želja z drobnimi darili ter poslednjim slovesom s sinom svojega “očeta”, Benom Pon Jr., nas tako z grenko-sladkim priokusom še zadnjič popelje proti sončnemu zahodu.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.