fbpx

Eden in edini – prototip Fiat 550 Italia s Ferrarijevim V8 motorjem

Fiata 550 Italia s Ferrarijevim V8 motorjem bodo izdelali samo enega.

Zakaj eden in edini? Ker bo prototip Fiat 550 Italia s Ferrarijevim F136FB V8 motorjem izdelan samo eden. Pod predelanega Fiata 500 se je podpisal Lazzarini design, ki je motor prestavil na zadnji konec, pošastni mašini pa je prostor odstopil ves zadnji del avtomobila, vključno z zadnjo sedežno klopjo. Glede na serijski model se je raztegnila medosna razdalja, ki namesto 2300 znaša 2650 milimetrov, seveda pa tudi vse ostalo na in v njem priča o tem, da ne gre za običajni model.

Prototip Fiat 550 Italia s Ferrarijevim F136FB V8 motorjem, ki se je ”zgužval” v zadek, bo unikat, lastnik pa bo za ”pikca” moral odšteti nekaj čez pol milijona evrov. Avto, ki bo motor brzdal s keramično-karbonskimi zavorami, ima zaradi motorja ne samo večjo medosno razdaljo, zadaj je glede na serijskega ”Cinquecenta” (Fiata 500) tudi 350 mm širši, spredaj pa se je ”poredil” za 250 mm. Je pa vseeno kar 500 kilogramov lažji od standardnega modela za kar se ima zahvaliti obilni rabi ogljikovih vlaken.

PREBERITE ŠE: Fiat 500x: Italijanski X faktor


Poleg motorja si je Fiat 550 Italia (Lazzarini designiz Marranella sposodil tudi menjalnik, zadnji blok in diferencial.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.lazzarinidesign.net

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.