Ford GT Mk II
Utrip mesta · mobilno

Nekoč je bilo praviloma tako, da so imele dirkalne različice avtomobilov več konjskih moči in bile bolj divje kot njihove cestne različice –danes to več ne velja, predvsem zaradi kopice pravil in omejitev različnih tekmovanj in ker imamo na voljo vedno več t.i. hiperavtomobilov. Tega se zavedajo tudi pri Fordu, zaradi česar je nastal Ford GT Mk II Coupe.

Zaradi razmaha hiperavtomobilov in vedno večje restriktivnosti pravil v avtomobilskem športu imajo dirkalni avtomobili tudi po več 100 konjskih moči manj kot njihove cestno legalne različice – tega se zavedajo tudi pri Fordu in so v ta namen pozabili na pravila in za svoje stranke naredili ultimativnega Forda GT.

Ford GT Mk II Coupe predstavlja najbolj ‘oh in sploh’ različico Forda GT. Turbinski V 6-valjni motor je bil navit na 700 konjskih moči, kar je 43 konjski moči več kot ‘standardna’ različica Forda GT in kar 200 konjskih moči več, kot jih ima dirkalna različica Forda GT.

Na voljo bo le 45 dirkalnih avtomobilov, vsak pa bo nosil ceno okoli 1.070.000 evrov, kar je občutno več, kot je cena ‘cestne’ različice.

Ford GT Mk II Coupe je primeren zgolj za pisto, vso moč pa ima speljano na zadnji kolesni par, preko 7-stopenjskega menjalnika, ki je prilagojen dirkaškemu načinu vožnje. Motor se vrti v območju visokih obratov, ‘lovilec zraka’ na strehi avtomobila pa skrbi za dovoljšno hlajenje le tega.

Na zadek so mu pritrdili še ogromen spojler, v kombinaciji z ostalimi aerodinamičnimi dodatki, pa se je sila, ki pritiska avtomobil k tlom, povečala za kar 400%, v primerjavi s cestnim Fordom GT.

Galerija: Ford GT Mk II

Ford GT Mk IIOdpri galerijo

Project ANGEL: Honda, ki je osrečila nepokretnega fantka Project ANGEL: Honda, ki je osrečila nepokretnega fantka Ferrari Universo Ferrari: prva razstava zverin za največje oboževalce McLaren 720S  'Ride On' McLaren 720S ‘Ride On': da se bodo malčki vozili v stilu BMW X6 Novi BMW X6: zverina, ki jo težko zgrešiš na cesti ·