7 navad zdravih in vitalnih ljudi: s tem boste svojemu telesu naredili veliko uslugo

Zadnjič posodobljeno: :

Z upoštevanjem nekaj preprostih pravil boste svoje življenje naredili veliko bolj kakovostno in zdravo. Več gibanja, manj obilne hrana, uživanje vitaminov in mineralov, manj stresa in več počitka, so enostavne stvari, ki delajo za vaše zdravje. Za vse, ki bi radi naredili vsaj prvi korak v pravo smer, smo pripravili nekaj preprostih nasvetov za bolj zdravo življenje, ki od vas ne bodo terjali preveč truda.

Ne kadite

Kajenje ni le grda razvada, pač pa je diagnosticirano kot prava zasvojenost, ki jo je težko premagati. Skoraj ni organa, na katerega kajenje ne bi negativno vplivalo. Že ena cigareta je preveč. Kajenje je najslabše, kar lahko storite za svoje zdravje in je eden največjih vzrokov smrti na svetu. Zato opustite kajenje.

Foto: Megan Forbes / Pexels

Recite ne solariju

Ljudje, ki se sončijo v solariju, imajo dvakrat in pol večje tveganje za razvoj malignega kožnega raka. Poleg tega solarij spodbuja hitrejše staranje kože in pojav gub. Ko se sončite pod naravnim soncem, na kožo vedno nanesite kremo za sončenje in se ne sončite med 10. in 16. uro.

Gibajte se

Strokovnjaki priporočajo vsaj 30 minut vadbe na dan, 5 dni v tednu. To ne pomeni, da morate vsakič intenzivno trenirati, dovolj bo že hitrejša hoja, ki pozitivno vpliva na fizično in duševno zdravje, predvsem na zdravje srca.

Pijte zeleni čaj

Zeleni čaj je ena izmed najbolj zdravih pijač na svetu. Zeleni čaj pripomore k spodbujanju presnovnih procesov in krepitvi imunskega sistema. Učinkovito naj bi razstrupljal telo in zaviral degeneracijo celic. Zato vsak dan nagradite svoje telo z eno ali dvema skodelicama zelenega čaja.

Ne pijte gaziranih pijač

Gazirane pijače so za zdravje vse prej kot koristne. Tistega, ki jih uživa, po nepotrebnem napolnijo z ogromno količino sladkorja, lahko pa povzročijo tudi celo kopico bolezni, od raka do diabetesa. Vsekakor je najbolje, da s to nezdravo navado preprosto prekinete.

Foto: Sharon McCutcheon / Pexels

Nadzorujte krvni tlak in holesterol

Zvišane vrednosti krvnega tlaka in holesterola v krvi predstavljajo dejavnik tveganja za razvoj diabetesa, možganske kapi in srčnega infarkta. Zato je redno preverjanje ravni holesterola in krvnega tlaka nujno. Tako boste vedeli, kaj se dogaja z vašim telesom in kaj morate glede hrane in vaše aktivnosti spremeniti, da boste znižali vrednosti.

Izogibajte se predelanim ogljikovim hidratom

Ogljikovi hidrati v telesu uravnavajo krvni sladkor in nam dajejo energijo. Če ne zaužijemo dovolj ogljikovih hidratov, naše telo energijo pridobi iz beljakovin. Nič ni torej narobe z obrokom testenin, če gre za polnozrnata žita. Težava nastane pri procesiranih, predelanih ogljikovih hidratih, kot so bel kruh, bel riž, bele testenine, rogljički, sladice. Procesirani ogljikovi hidrati so največji dejavnik za slabo počutje v vašem telesu, zato se jim raje izognite.

Foto: Igor Ovsyannykov / Pexels

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!