Choice_overload_during_grocery_shopping
V zraku · buzz buzz

Trgovci so namazani z vsemi “žavbami” in imajo psihologijo potrošnika v mezincu. Če so bili mojstri zapeljevanja že v času pred krizo, pa jih je ta prisilila, da so za lastno preživetje veščino izpilili do perfekcije. Z domiselnimi in pretkanimi zvijačami pa tudi precej umazanimi triki nas tako lovijo na svoje trnke v kalni vodi kapitalizma. In ne delajmo si utvar, v trgovinah stvari niso razporejene po naključju, ker naključij v trgovinah ni. Boste videli.

Prva zvijača na nas preži že zunaj trgovine. Bleščeči napisi in drugo oglaševalsko ‘okrasje’ kot Sirene vabijo potrošnika v svoje nedrje. In ja, v trgovino greste morda zaradi ene ali dveh stvari. A ljudje med policami nismo tako disciplinirani, kot bi si morda želeli, kar trgovci še predobro vedo.

PREBERITE ŠE: Google: 30 trikov za učinkovito rabo Googla 

Nakupovalni voziček je bil tako naravnost briljanten izum in seveda ‘zapakiran’ na način, da izpade kot pridobitev za kupca, ko pa je v resnici voda na mlin trgovcem. Koliko bi namreč sicer odnesli, če bi morali stvari prenašati v rokah? Gotovo bi bili pri nakupovanju bolj preudarni. Da tega, kako se je voziček v zadnjih desetletjih ‘zapustil’ oz. zredil, sploh ne omenjam.
Sedaj pa poglejte, če ste se tudi sami že ujeli v katero izmed naslednjih 16 trgovskih ‘zank’.

Napisi kot je »Razprodaja« in vsi pridevniki s katerimi je "okrancljana" zvabijo kupca v trgovino, kjer pa po vsej verjetnosti nato kupi izdelek, ki sploh ni del razprodaje.Odpri galerijo

FridaKahlo Citati Fride Kahlo, ki naj služijo kot inspiracija mladim umetnikom 6. Librería El Ateneo in Buenos Aires 17 knjigarn po svetu, ki vam bo spremenilo življenje street-art-interacts-with-nature-1 Ulična umetnost: Grafiti tokrat v sodelovanju z naravo Foto: Ino Zeljak “Zmešani” družinski portreti prikažejo podobnosti med sorodniki ·