Prečo ten jediný? Pretože bude vyrobený iba jeden prototyp Fiat 550 Italia s motorom Ferrari F136FB V8. Na prepracovanom Fiate 500 sa podpísal dizajn Lazzarini, ktorý posunul motor dozadu a monštruózny stroj dal priestor celej zadnej časti auta vrátane lavice na zadnom sedadle. Rázvor sa oproti sériovému modelu natiahol na 2 650 milimetrov namiesto 2 300 a samozrejme všetko ostatné na ňom aj vo vnútri svedčí o tom, že nejde o bežný model.
Prototyp Fiat 550 Italia s Ferrarijevim F136FB V8 motorjem, ki se je ”zgužval” v zadek, bo unikat, lastnik pa bo za ”pikca” moral odšteti nekaj čez pol milijona evrov. Avto, ki bo motor brzdal s keramično-karbonskimi zavorami, ima zaradi motorja ne samo večjo medosno razdaljo, zadaj je glede na serijskega ”Cinquecenta” (Fiata 500) tudi 350 mm širši, spredaj pa se je ”poredil” za 250 mm. Je pa vseeno kar 500 kilogramov lažji od standardnega modela za kar se ima zahvaliti obilni rabi uhlíkové vlákno.
ČÍTAJ VIAC: Fiat 500x: Taliansky X faktor
Poleg motorja si je Fiat 550 Italia (Lazzarini design) iz Marranella sposodil tudi menjalnik, zadnji blok in diferencial.
Viac informácií:
www.lazzarinidesign.net