fbpx

5 mišic, ki jih boste natrenirali z rednim tekom

Foto: envato

Veliko je načinov, kako lahko sami sebe spodbudite, da se lotite teka. Lahko si zavrtite glasbo, ki vas bo napolnila z motivacijo, lahko na rekreacijo povabite prijatelja, lahko si za svojo progo izberete čudovito naravo.... Toda to, kar večini najbolj pomaga, da si končno obujejo tekaške copate, je, da se spomnijo na vse pozitivne vplive, ki jih bo tek imel na njihovo telo. Za vas smo pripravili seznam 5 mišic, ki jih boste s tekom natrenirali in tako prišli do postave, ki ste si jo vedno želeli.

1. Mišice zadnjice

Če iščete način, kako okrepiti mišice vaše zadnjice in se tako zares pripraviti na poletje, ste, če se lotevate teka, na pravi poti. Prav mišice vrste gluteus namreč pri teku igrajo glavno vlogo– in tako je ne glede, če tečete počasi ali pa sprintate po tekaški stezi. Prav te mišice vas namreč poganjajo naprej, hkrati pa skrbijo, da bo vaša drža stabilna.
Da bi mišice zadnjice zares okrepili, trenerji priporočajo, da med počasnim tekom na vsakih 10-15 minut svoj tempo pospešite, dokler se ne spremeni v sprint. Nato se postopoma vrnite v počasen tempo.

S tekom boste poskrbeli za lepo oblikovano zadnjico Foto: Ffwpu / Pexels

2. Zadnje stegenske mišice

Lepo oblikovana zadnjica bo najlepše izgledala ob lepo oblikovanih stegnih. In prav s tekom boste natrenirali tudi zadnje stegenske mišice: te bodo namreč poskrbele za premikanje vaših nog, ko je vaše koleno upognjeno.
Trenerji svetujejo, da se, če želite okrepiti stegenske mišice, odločate predvsem za krajše, hitrejše teke.

3. Sprednje stegenske mišice

Tek bo poskrbel tudi za vaše sprednje stegenske mišice oz. kvadriceps. Le-te se aktivirajo vsakič, ko stopate naravnost naprej, pomembno vlogo pa igrajo tudi, ko se vaša hitrost povečuje. Bolj okrepljene kot bodo vaše sprednje stegenske mišice, hitreje boste tekli.
Kvadricepse boste najbolj okrepili, če v svoj trening vključite tek navkreber.

Tek bo maščobo na vaših stegnih spremenil v mišice Foto: Maksim Gonchanerok / Pexels

4. Mišice na mečih

Tek bo pomagal v mišice spremeniti tudi maščobo na vaših mečih. Tako je zato, ker se te mišice vključijo vsakič, ko se odrinete od tal, zatem pa bodo tako kot sprednje stegenske mišice pomagale nadzorovati vašo hitrost.
Mišice stegen boste okrepili še bolj, če v svojo rekreacijo vključite tek, pri katerim boste kolena dvigali čim višje.

5. Mišice telesnega jedra oz. core mišice

Če se uvrščate med ljubitelje rekreacije, ste najbrž že slišali za core trening. Ta izraz zajema vse vaje, ki se osredotočajo na krepitev core mišic oz. mišic, ki so zadolžene za stabilizacijo hrbtenice, medenice in ramen. In prav te mišice boste okrepili tudi s tekom: med njim morajo namreč poskrbeti, da bo vaša drža ostala stabilna.
Prav zaradi tega vam tek priporočamo tudi, če želite izboljšati svojo telesno držo.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!