fbpx

Feng shui dieta: shujšajte po principu starodavne kitajske filozofije

Foto: Thought Catalog / Unsplash

Razkrivamo vam natančna pravila Feng shui diete, s katerimi se boste hitro znebili odvečnih kilogramov.

Feng shui ima izjemno močan vpliv na podzavest, kar pomeni, da vam lahko pomaga tudi pri hujšanju. Dejstvo je, da se dobro zdravje doseže z uravnoteženimi obroki in telesno aktivnostjo, a to ne pomeni, da morate vsake toliko šteti kalorije in meriti svoje obline.

Včasih boste rezultate dosegli hitreje, če boste svoje okolje prilagodili tako, da bo postalo opora na vaši poti do vitke linije.

S skrbno izbiro oblike, materiala in barve posode in predmetov v okolju, v katerem jeste, lahko svoje možgane dejansko prevarate, da mislijo, da je vaše telo sito.

Izberite posodo, ki ni okrogla

Posode kvadratne ali na splošno oglate oblike so veliko boljše, če želite shujšati. To je zato, ker pravokotniki spodbujajo zmernost, krogi pa radovednost.

Naj bo parno število stolov ob mizi. Foto: Daniil Silantev / Unsplash

Pastel barve

Zemeljski odtenki spodbujajo ugodje, medtem ko svetle in močne barve “povzročajo” apetit. Če se res želite držati dietnega načrta, strokovnjaki svetujejo, da kuhinjo in jedilnico pobarvate v rjavo ali bež barvo ali pa vsaj zavese ali prte zamenjate s tistimi v teh barvah.

Sodo število stolov

Strokovnjaki za Feng shui pravijo, da je pomembno, da je okoli mize vedno sodo število stolov, tudi če je v hiši liho število ljudi.

Ogledalo v kuhinji

Morda se vam ta ideja zdi nenavadna, a ogledalo, ki se nahaja nasproti mize, kjer jeste, vam lahko pomaga ostati osredotočeni in se bolje zavedati, kaj jeste in količine hrane, ki jo zaužijete.

Urejena hiša

Menijo, da je urejenost eden od predpogojev za hujšanje ali vztrajanje pri dieti. Očistite kuhinjo, zavrzite vse, čemur je potekel rok uporabe ali ni v uporabi. Prostor mora biti čist in pregledan.

Hrana naj bo raznobarvna. Foto: Anna Pelzer / Unsplash

Barva hrane

Barvitost je nekaj, kar je v Feng shui dieti zaželeno. Bolj ko je hrana pisana na vašem krožniku, več hranilnih sestavin zaužijete. Upoštevajte pravila: tretjino hrane naj predstavlja meso, tretjino naj predstavlja zelenjava ali sadje, tretjino naj predstavljajo ogljikovi hidrati.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!